Każdy inwestor budowlany ryzykuje bardzo wiele, zwłaszcza inwestor, który decyduje się na wielkie przedsięwzięcie jakim jest, na przykład, budowa osiedla mieszkaniowego. Deweloperzy, bo o nich tu mowa, praktycznie nie rozpoczynają budowy od zapewnienia sobie obsługi prawnej inwestycji budowlanych. Wyspecjalizowane kancelarie prawne doskonale potrafią doradzić w sprawie zakupu działki budowlanej, możliwości budowy, późniejszego sposobu sprzedaży wybudowanej inwestycji czy w sprawie bankowych umów kredytowych.
Zalety outsourcingu kadrowo-płacowego
Outsourcing jest popularnym w ostatnich latach przeniesieniem pewnych obowiązków firmowych na firmy zewnętrzne. Jest to sposób na optymalizację wydatków firmowych i jednocześnie zmniejszenie konieczności zatrudnienia osób na konkretnych stanowiskach. Czy w sprawach kadr i płac powierzenie obowiązków specjalistom ma sens?
Jak wybrać dobre i niezawodne biuro księgowe?
Obecnie coraz więcej osób decyduje się na powierzenie księgowości swojej firmy dla zewnętrznych biur księgowych. To świetny sposób, który pozwala skupić się na najważniejszych zadaniach i dalszym rozwoju firmy. Dodatkowo nie musimy się martwić o źle prowadzoną księgowość oraz niepoprawne rozliczanie swoich przychodów i rozchodów.
Współpracując z biurem księgowym mamy pewność, że opłaty za usługi będą uzależnione od ilości dokumentów i spraw załatwianych w konkretnym miesiącu. W przypadku zatrudniania własnej księgowej musielibyśmy liczyć się ze stałym i comiesięcznym wynagrodzeniem (nie zależnym od zakresu pracy).
Korzyści płynące z obsługi biura księgowego
Biuro księgowe Poznań to doskonały przykład biura rachunkowego działającego na najwyższym poziomie. Biuro istnieje na rynku od wielu lat i zatrudnia najlepszych fachowców. Pochwalić się mogą obsługą licznych klientów z przeróżnych branży. Chętnie podejmują się nietypowych zadań i dbają o każdego klienta w sposób indywidualny.
Usługi księgowe dostępne są dla każdej firmy, niezależnie od jej formy oraz etapu rozwoju (początek działalności, działalność rozwinięta lub będąca w czasie kryzysu). Biuro księgowe Poznań poznaje i traktuje każdego klienta w sposób delikatny i rozważny. Pomaga wybrać najlepsze możliwości i rozwiązania, dzięki którym działalności mogą osiągać jeszcze lepsze wyniki finansowe. Biuro pochwalić się może posiadanymi certyfikatami Ministra Finansów oraz licznym gronem zadowolonych klientów.
Zatrudniani pracownicy mają szeroką wiedzę prawną, księgową i rachunkową. Każdy z nich ma ukończone studia rachunkowe oraz stale poddawany jest szkoleniom. Biuro dodatkowo dba o swoich pracowników, często wysyła ich na konferencje i szkolenia z zakresu rachunkowości. Dzięki temu pracownicy zawsze mają aktualną wiedzę, która jest niezbędna przy obsłudze księgowości firmy. Specjaliści biura rachunkowego w Poznaniu od dawna zajmują się profesjonalnym doradztwem podatkowo-rachunkowym. Skutecznie i rzetelnie potrafią prowadzić księgi przychodów i rozchodów oraz pełne księgi rachunkowe. Pomocni są również przy obsłudze kadrowo-płacowej i zawsze przedstawiają kilka różnych możliwości dla klienta.
Biuro księgowe Poznań bazuje na nowoczesnym sprzęcie i korzysta z innowacyjnych narzędzi, programów oraz systemów. Gwarantuje fachową opiekę nad firmą i prowadzenie niezawodnych działań – kompleksowa obsługa księgowa, rozliczenia podatkowe oraz dodatkowe działania rachunkowe.
Zaawansowana księgowość – biuro księgowe Poznań
Biuro rachunkowe w Poznaniu podchodzi do każdego klienta indywidualnie i rzetelnie spełnia swoje obowiązki. Dzięki doświadczeniu doradza formy rozliczania, prowadzi dokumentację, uzupełnia i kontroluje księgę przychodów i rozchodów. Oferuje również pomoc w zakresie otwarcia nowej działalności gospodarczej, złożenia wniosków o dokumentację kredytową lub leasing, starania się o dotacje z Unii Europejskiej lub Urzędu Pracy. Dzięki nim nie będziesz martwić się o prowadzenie:
- ksiąg rachunkowych
- ksiąg przychodów i rozchodów
- ewidencji ryczałtowej przychodów
- ewidencji środków trwałych, wyposażenia, wartości niematerialnych, przebiegu pojazdu
- sprawozdań finansowych
Biuro rachunkowe Poznań zajmie się Twoimi podatkami i wybierze najlepsze rozwiązanie dla Twojej branży. Obliczą za Ciebie miesięczne zaliczki na podatek dochodowy, sporządza elektroniczne deklaracje VAT, PIT, CIT. Dodatkowo zyskasz godną reprezentację w urzędach oraz będziesz mógł liczyć na profesjonalne doradztwo podatkowe. Chcesz dowiedzieć się więcej odnośnie oferty biura, sprawdź informacje na bilans Poznań.
Call center – usługi Twojej Firmy na najwyższym poziomie
Call center to dział, który obecnie można spotkać praktycznie w każdej dobrze prosperującej firmie. Odpowiada za kontakt i pozyskiwanie nowych klientów, a także zajmuje się po części akcjami promocyjnymi i przekazywaniem informacji.
Firmy sprzedające przeróżne towary oraz mające intensywny kontakt z klientem każdego dnia wykonują wiele połączeń telefonicznych, wysyłają e-maile i korzystają z czatów. Ogrom pracy sprawia, że pracownicy mogą się pogubić w tym wszystkim, czegoś nie dosłyszeć lub zapomnieć. Call center zwłaszcza w mocno rozwiniętych firmach działa na wysokich obrotach. To właśnie dla takich firm powstały system Systell Contact Center. Pozwala on przeprowadzać sprawną obsługę klienta na wysokim poziomie, zdobywać i archiwizować cenne informacje, a także dokładnie je przedstawiać. Oprogramowanie sprawdzi się w firmach, które mają rozdzielone działy call center, biuro obsługi klienta i help desk.
Call center usługi za pomocą Systell Contact Center będą działały efektywniej. Twoi pracownicy szybko obsłużą każdego klienta i zadowolą jego ciekawość. System można wykorzystywać do sprzedaży, promocji, umawiania spotkań i wizyt, zbierania i wykonywania zamówień, obsługi programów lojalnościowych i wielu innych zadań.
Zamawiając do swojej firmy Systell Contact Center będziesz miał pewność, że w krótkim czasie podwyższy się jakość obsługi klientów, zwiększysz skuteczność telesprzedaży i staniesz się dużą konkurencją dla innych przedsiębiorców.
Call center usługi – Systell Contact Center
System Systell Contact Center to doskonałe rozwiązanie dla firm posiadających dział call center. Dzięki niemu call center usługi staną się zoptymalizowane, zautomatyzowane i osiągnął najwyższy standard.
Oprogramowanie Systell Contact Center odmieni całkowicie działanie Twojej firmy za pomocą 550 wdrożeń do systemu. Zapewnia zintegrowaną komunikację możliwą do wykorzystania w jednym systemie (sms, telefon, chat, formularz) na dowolnym urządzeniu. Dodatkowo wszystkie zebrane dane i informacje są chronione, dzięki zmulitiplikowanemu systemowi w chmurze. Zaoszczędzisz wiele pieniędzy i będziesz mógł szybko reagować na zmiany. Będziesz miał stałą kontrolę nad różnymi wahaniami i możliwość wglądu w wykonywane zadania swoich pracowników.
Sprawne połączenia telefoniczne
Call center usługi to głównie wykonywanie i odbieranie połączeń telefonicznych. Teraz za pomocą systemy Systell Contact Center będzie to dużo łatwiejsze i przyjemniejsze, zarówno dla konsultantów, jak i klientów. Specjalne dialery (automaty) wykonają samodzielnie połączenie i znacząco zwiększą efektywność dzwonienia.
Szybkie przyjmowanie zgłoszeń i obsługa klienta
Call center zajmuje się również wysyłaniem e-maili, odbieraniem telefonów, chatów oraz obsługą zgłoszeń i zapytań. Dużo pracy, jak na jednego konsultanta może sprawić kłopoty i spowodować, że klient poczuje się zaniedbany. Za pomocą systemu Systell Contact Center otrzymasz indywidualnie zaprojektowany optymalny schemat przyjmowania zgłoszeń i leadów. Za jego pomocą maksymalnie wykorzystasz potencjał, umiejętności i możliwości swoich konsultantów. Każde zgłoszenie zostanie odebrane i przyjęte w szybkim czasie przez osoby odpowiedzialne za daną usługę.
Zautomatyzowane procesy obsługi
Obsługa klienta niekiedy bywa uciążliwa, przełączanie do innych działów, wysłuchiwanie potrzeb i pytań klienta przez niewłaściwe osoby to strata czasu, który można by było wykorzystać na inny cel. Klient powinien w szybki sposób trafiać do odpowiedniej osoby, która zaspokoi jego potrzebę bez zbędnego przełączania i oddzwaniania. Za pomocą systemu Systell Contact Center sprawnie zaangażujesz w proces obsługi pracowników z różnych działów. Otrzymasz pewność, że klient zawsze połączy się z odpowiednim konsultantem i będzie zadowolony z obsługi.
Call center za pomocą Systell Contact Center to pewność i gwarancja dalszego rozwoju Twojej firmy. Nie zastanawiaj się dłużej, tylko zamów system na systell.
Pomoce duszpasterskie w pracy dydaktycznej
Nauczanie dzieci i młodzieży to nie lada wyzwanie. Niełatwo jest im wytłumaczyć wszelkie kwestie związane z tematyką religijności. Do przyswojenia wiedzy potrzebne są bodźce zarówno słuchowe, jak i wizualne. To sprawia, że lekcja przebiega w sposób uporządkowany, a uczniowie wychodzą z klasy przepełnieni wiedzą i ciekawością. Niezwykle przydatne okazać się mogą pomoce dydaktyczne do pracy z dziećmi. Mają one różnorodną formułą, a ich rodzaj można dostosować do wieku nauczanej grupy. Dlaczego warto sięgać po pomoc tego rodzaju?
Innowacyjne szkoły w Łodzi
Dobry zawód, pożądany na rynku pracy – zawsze jest w cenie. Szkoły Edukacji Innowacyjnej w Łodzi, mając tego świadomość, dbają o to, by zapewnić swym wychowankom świetny start w przyszłość. To szkoły prywatne w Łodzi, które dokładają wszelkich starań, by ich absolwenci mieli nie tylko gruntowne przygotowanie zawodowe, ale i świetnie ukształtowaną osobowość oraz zdolność kreatywnego myślenia. To pozwoli im bez trudu odnaleźć swe miejsce na rynku pracy.
Rodzaje i zastosowanie probówek
Probówka to przedmiot o charakterystycznym, cylindrycznym kształcie, kojarzący się głównie z pobieraniem krwi. Niemniej jednak w praktyce wykorzystywane są one również w celu transportu oraz przetwarzania krwi do badania surowicy, osocza czy też krwi pełnej w badaniach laboratoryjnych. I choć każdy z nas doskonale wie jak wygląda opisywany typ akcesoriów medycznych, to jednak wyłącznie nieliczne osoby zdają sobie sprawę z faktu, iż istnieją różne rodzaje probówek. Wspomniane różnice wynikają oczywiście z przeznaczenia probówek. Poznaj rodzaje oraz zastosowanie poszczególnych typów probówek.
Ład i porządek w Twojej firmie – model 5S
Utrzymanie porządku i prawidłowego funkcjonowania wszystkich mechanizmów w dużej jednostce może być kłopotliwe. Na szczęście wraz z ewolucją kultury organizacyjnej wymyślono na to kilka sposobów. Jednym z nich jest tzw. model 5S, czyli specjalny zestaw technik, który pozwala na zachowanie ładu pracy, co z kolei powinno przełożyć się na wydajność funkcjonowania całego mechanizmu. Nazwa 5S wzięła się od pierwszych liter 5 czynników, a jest to: sortowanie, systematyka, sprzątnie, standaryzacja, samodyscyplina. Model pochodzi z Japonii, gdzie czynniki tłumaczone są, jako seiri, seiton, seiso, seiketsu, shituske.
Gdzie stosować?
Model 5S pozawala na właściwą organizację środowiska pracowniczego i jest częściowo połączony z zagadnieniami Lean Management, i Lean Manufacturing. Stosowanie takich metod pozwala zwiększyć stabilność procesów np. w firmach produkcyjnych. Metoda nastawiona jest w głównej mierze na przemysł, aczkolwiek z powodzeniem można z niej zapożyczać również do innych segmentów rynku.
Jak wdrażać?
O 5S uczy się zarówno na studiach z zarządzania, jak i organizuje specjalne szkolenia dla pracowników, które to z pewnością są dobrą inwestycją. Badania nad firmami, które zaczęły stosować ten model, jednoznacznie wykazują, że wyszło im to na dobre. Wdrożenie 5S nie jest trudne, a do jego prawidłowego odbioru konieczne jest dokładne zrozumienie prawideł rządzących organizacją firmy i produkcji i późniejsze przekształcenie poszczególnych jego części tak, aby działały zgodnie z 5S i znalazły swoje odzwierciedlenie w prawidłowo działających procesach.
Model w skrócie
Metodę można przyrównać do pewnego rodzaju cyklu, gdzie każde z 5S wynika z poprzedniego. Od sortowania, czyli usuwania ze stanowisk pracy wszystkiego do zbędne, przechodzi się do systematyki, czyli np. znakowania wyposażenia i narzędzi użytkowanych do pracy. Następnie ważne jest sprzątanie, czyli uporządkowanie stanowiska, na którym będą prowadzone czynności. Wszystkiemu przyświeca standaryzacja, czyli określenie standardów rozmieszczenia tego wyposażenia i narzędzi. Ostatnie z 5S to samodyscyplina, czyli niejako czynniki spajający wszystkie poprzednie. Polega na wyrobieniu nawyku przestrzegania wcześniejszych 4 podpunktów.
Ciężko jednoznacznie orzec, który z 5S jest najważniejsze. Należy pamiętać, że tylko skrupulatne przestrzeganie każdego z osobna może dać zamierzony efekt. Ważne jest również to, aby nie traktować ich odrębnie, a bardziej jako całość, co z pewnością przełoży się na wydajniejszą pracę poszczególnych jednostek, a w końcu na globalny sukces całej organizacji. Dowiedz się więcej o 5 S, i zobacz czy i u Ciebie pomoże stworzyć ład i porządek – nie tyko w miejscu pracy.
Najważniejsze atrybuty na rynku pracy
Rynek pracy jest skomplikowanym systemem naczyń połączonych, na którym podaż pracy poszukuje popytu na nią i na odwrót. Jest to system tak złożony, ponieważ tak stanowiska pracy, jak i kandydaci próbujący je pozyskać, posiadają silnie różne charakterystyki, zazwyczaj przystające do siebie tylko w niewielkim stopniu. Niezależnie od tego, dla każdego pracownika w każdej chwili istnieje możliwość zmiany pracy. Żeby jednak była to zmiana in plus, konieczne jest posiadanie odpowiednich atrybutów cenionych przez pracodawców.
Doświadczenie
Ilość niemalże mitycznych przekonań o tym, co jest ważne na rynku pracy, potrafi rozważyć lub przerazić. Wśród nie pozostawiających wątpliwości czynników wpływających na szanse kandydata pozostaje niezależnie od wszystkiego doświadczenie. To właśnie doświadczenie na identycznych lub podobnych stanowiskach pracy oznacza, że pracownik z miejsca nadaje się do wykonywania obowiązków zawodowych i niemal na pewno będzie wartościową częścią zespołu.
Doświadczenie to jednak wyjątkowo trudna do zdobycia pozycja w CV, ponieważ brak doświadczenia powoduje trudności z uzyskaniem wspomnianego wyżej doświadczenia. Wielu pracodawców oczekuje, że pracownik ubiegający się o najniższe stanowiska będzie miał już bogate doświadczenie, ale pracownicy z dużym doświadczeniem nie po to zdobywali potrzebne kwalifikacje, by teraz startować z najniższego szczebla.
Studia wyższe
W dzisiejszych czasach wiele stanowisk nawet teoretycznie i praktycznie nie wymagających wykształcenia wyższego, zapełniane jest tylko przez osoby posiadające co najmniej studia licencjackie. Związane jest to z faktem, iż wyższe wykształcenie stało się wyjątkowo powszechne. Firmy poszukujące pracowników nie posiadających wyższego wykształcenia prezentują się jako podmioty gorsze, mało wymagające, mniej prestiżowe. Dochodzi do sytuacji tak zadziwiających, jak wymagania wyższego wykształcenia wobec pracowników fizycznych.
Z roku na rok coraz większym powodzeniem cieszą się studia podyplomowe – bioinżynieria oraz turystyka i rekreacja. Prowadzą je liczne uczelnie wyższe, w tym także Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie. Szkoła ta jest chętnie wybieranym miejscem przez studentów podyplomowych, ponieważ oferuje wiele praktycznych kierunków studiów, które przygotowują do równie konkretnych zadań na rynku pracy. Pracodawcy nauczyli się cenić pracowników posiadających dyplomy ukończenia studiów podyplomowych. Jest to dla nich z jednej strony, informacja odnośnie motywacji pracownika i jego chęci do rozwoju, a z drugiej strony, jest to dowód posiadania przez pracownika wyszukanych i konkretnych kwalifikacji. W wielu dziedzinach pojawiają się specjalizacje, które trudno jest obsłużyć bez posiadania odpowiedniego wykształcenia, a zrobienie studiów podyplomowych jest najkrótszą drogą do uzyskania odpowiednich umiejętności zawodowych. Tym bardziej, jeśli mowa o innowacyjnej branży, w której dopiero pojawiają się wykwalifikowane osoby.
Gadżety reklamowe – inwestycja, która zwraca się z nadwyżką
Klienci lubią dostawać coś zupełnie za darmo. Bardzo szybko się o tym przekonasz, kiedy zaproponujesz im mały upominek jako dodatek do zakupów. Namalujesz na jego twarzy uśmiech, kiedy do zamówionych produktów w Twoim sklepie internetowym dołączysz małe co nieco, np. cukierki z Twoim logo czy też notes, długopis, smycz, a może kubek. Gadżetem reklamowym może być praktycznie wszystko, zarówno akcesoria biurowe, jak również odzież i dodatki do sprzętu elektronicznego. Ważne jest, aby miały one spójny mianownik z Twoją marką.
Ten mianownik to zadanie dla agencji kreatywnej. Grafika reklamowa to bardzo szeroka dziedzina, która dotyczy również przygotowaniem nadruków na gadżety reklamowe. Artykuły promocyjne są nieodzownym elementem kształtowania wizerunku marki. To one pomagają w budowaniu relacji z otoczeniem, Twoimi stałymi i potencjalnymi klientami, ale też partnerami biznesowymi i kontrahentami. Dobrze zaprojektowany gadżet reklamowy to istotny czynnik będący konkurencyjną przewagą.
Co na to sami zainteresowani?
Czyli firmy, które gadżety reklamowe wykorzystują w swoich kampaniach reklamowych i promocyjnych. Na temat roli gadżetów w budowaniu pozytywnego wizerunku marki przeprowadza się każdego roku wiele badań. Rzeczywistość bardzo dobrze odzwierciedlają wyniki badania z 2015 roku „Postrzeganie upominków reklamowych jako nośnika reklamy”, których autorem jest Polska Izba Artykułów Promocyjnych. Wynika z nich, że aż 83% polskich marketerów w swojej strategii uwzględnia gadżety reklamowe. Zgodnie twierdzą, że są one najtańszym i jednocześnie najskuteczniejszym nośnikiem reklamy. 60% firm, które uczestniczyły w badaniach, traktuje je jako obowiązkowy element promocji na targach, a 52% wykorzystuje je podczas świątecznych spotkań.
Zgraną parę z gadżetami reklamowymi tworzy grafika reklamowa. Każdy produkt promocyjny musi być ubrany w odpowiednie kolory zgodne z identyfikacją wizualną marki, ozdobione jej logo i nazwą, tylko wtedy spełnia swoją rolę i będą elementem, który pozwoli klientom zwiększyć świadomość marki. Tworzeniem grafiki reklamowej dla gadżetów promocyjnych zajmuje się m.in. agencja Meggot. Jej projekty wyróżniają się unikalnością, a także odzwierciedlają ogromne zasoby kreatywności zespołu.
Korzystna inwestycja
Każda firma podejmuje dzisiaj działania mające na celu budowanie pozytywnego wizerunku marki i jej świadomości. Efekty kampanii z wykorzystaniem gadżetów reklamowych mogą być jednak znacznie większe, a nawet zaskakujące.
Gadżety reklamowe to dobry sposób, aby zmniejszyć dystans pomiędzy firmą oraz klientem. Możemy go wręczyć mu osobiście i tym samym przekonać się o jego bardzo pozytywnej reakcji. To także świetny pretekst do krótkiej rozmowy. Ponadto gadżety pielęgnują dobre relacje, często zastępują dłuższe rozmowy mające na celu przekonanie klienta do skorzystania z oferty. Otrzymując od nas drobny upominek na pewno sam stwierdzi, że warto Ci zaufać. Gadżety z oryginalną grafiką reklamową sprawiają, że to klient staje się ważną częścią promocji naszej firmy. Jest naszą żywą reklamą, np. nosząc koszulkę czy też pisząc długopisem z logo naszej marki.
Pamiętaj o tym, że gadżety reklamowe możesz wykorzystać również jako narzędzie motywujące pracowników. Pozwolą im poczuć większą przynależność do firmy, integrują zespół i zwiększają sympatię pracowników do Ciebie – swojego przełożonego, szefa i pracodawcy.