Call center to dział, który obecnie można spotkać praktycznie w każdej dobrze prosperującej firmie. Odpowiada za kontakt i pozyskiwanie nowych klientów, a także zajmuje się po części akcjami promocyjnymi i przekazywaniem informacji.
Firmy sprzedające przeróżne towary oraz mające intensywny kontakt z klientem każdego dnia wykonują wiele połączeń telefonicznych, wysyłają e-maile i korzystają z czatów. Ogrom pracy sprawia, że pracownicy mogą się pogubić w tym wszystkim, czegoś nie dosłyszeć lub zapomnieć. Call center zwłaszcza w mocno rozwiniętych firmach działa na wysokich obrotach. To właśnie dla takich firm powstały system Systell Contact Center. Pozwala on przeprowadzać sprawną obsługę klienta na wysokim poziomie, zdobywać i archiwizować cenne informacje, a także dokładnie je przedstawiać. Oprogramowanie sprawdzi się w firmach, które mają rozdzielone działy call center, biuro obsługi klienta i help desk.
Call center usługi za pomocą Systell Contact Center będą działały efektywniej. Twoi pracownicy szybko obsłużą każdego klienta i zadowolą jego ciekawość. System można wykorzystywać do sprzedaży, promocji, umawiania spotkań i wizyt, zbierania i wykonywania zamówień, obsługi programów lojalnościowych i wielu innych zadań.
Zamawiając do swojej firmy Systell Contact Center będziesz miał pewność, że w krótkim czasie podwyższy się jakość obsługi klientów, zwiększysz skuteczność telesprzedaży i staniesz się dużą konkurencją dla innych przedsiębiorców.
Call center usługi – Systell Contact Center
System Systell Contact Center to doskonałe rozwiązanie dla firm posiadających dział call center. Dzięki niemu call center usługi staną się zoptymalizowane, zautomatyzowane i osiągnął najwyższy standard.
Oprogramowanie Systell Contact Center odmieni całkowicie działanie Twojej firmy za pomocą 550 wdrożeń do systemu. Zapewnia zintegrowaną komunikację możliwą do wykorzystania w jednym systemie (sms, telefon, chat, formularz) na dowolnym urządzeniu. Dodatkowo wszystkie zebrane dane i informacje są chronione, dzięki zmulitiplikowanemu systemowi w chmurze. Zaoszczędzisz wiele pieniędzy i będziesz mógł szybko reagować na zmiany. Będziesz miał stałą kontrolę nad różnymi wahaniami i możliwość wglądu w wykonywane zadania swoich pracowników.
Sprawne połączenia telefoniczne
Call center usługi to głównie wykonywanie i odbieranie połączeń telefonicznych. Teraz za pomocą systemy Systell Contact Center będzie to dużo łatwiejsze i przyjemniejsze, zarówno dla konsultantów, jak i klientów. Specjalne dialery (automaty) wykonają samodzielnie połączenie i znacząco zwiększą efektywność dzwonienia.
Szybkie przyjmowanie zgłoszeń i obsługa klienta
Call center zajmuje się również wysyłaniem e-maili, odbieraniem telefonów, chatów oraz obsługą zgłoszeń i zapytań. Dużo pracy, jak na jednego konsultanta może sprawić kłopoty i spowodować, że klient poczuje się zaniedbany. Za pomocą systemu Systell Contact Center otrzymasz indywidualnie zaprojektowany optymalny schemat przyjmowania zgłoszeń i leadów. Za jego pomocą maksymalnie wykorzystasz potencjał, umiejętności i możliwości swoich konsultantów. Każde zgłoszenie zostanie odebrane i przyjęte w szybkim czasie przez osoby odpowiedzialne za daną usługę.
Zautomatyzowane procesy obsługi
Obsługa klienta niekiedy bywa uciążliwa, przełączanie do innych działów, wysłuchiwanie potrzeb i pytań klienta przez niewłaściwe osoby to strata czasu, który można by było wykorzystać na inny cel. Klient powinien w szybki sposób trafiać do odpowiedniej osoby, która zaspokoi jego potrzebę bez zbędnego przełączania i oddzwaniania. Za pomocą systemu Systell Contact Center sprawnie zaangażujesz w proces obsługi pracowników z różnych działów. Otrzymasz pewność, że klient zawsze połączy się z odpowiednim konsultantem i będzie zadowolony z obsługi.
Call center za pomocą Systell Contact Center to pewność i gwarancja dalszego rozwoju Twojej firmy. Nie zastanawiaj się dłużej, tylko zamów system na systell.